جمعه، 14 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » شهری »  بهره برداری از پروژه های جدید عمرانی پارک ناژوان با اعتبار 770 میلیارد ریال 

در شانزدهمین برنامه \"به احترام مردم اصفهان\" انجام شد 

 بهره برداری از پروژه های جدید عمرانی پارک ناژوان با اعتبار 770 میلیارد ریال 

کد خبر: 9657

 آیین بهره برداری و آغاز عملیات احداث پروژه های جدید عمرانی شامل باغ نورانی گل رز، خیابان آب، تصفیه خانه برکه آب باغ پرندگان و پروژه های روشنایی در پارک جنگلی ناژوان برگزار شد.

رخدادشهر: مهدی قائلی، مدیر طرح ساماندهی ناژوان  در آیین بهره برداری از خیابان آب به طول ۱۲۰۰ متر در پارک جنگلی ناژوان گفت: خیابان آب یکی از مسیر های قدیمی دسترسی به ناژوان بود که به دلیل نداشتن آسفالت سبب نارضایی گردشگران و شهروندان اصفهانی شده بود.

قائلی با تاکید برنارضایتی شهروندان در شمال شهر و عدم وجود دسترسی مناسب به ناژوان گفت: پروژه ساماندهی با احداث خیابان به طول ۱۲۰۰  و ایجاد مسیر ایمن و مناسب برای عبور گردشگران و شهروندان با اجرای ۴۶۰۰ مترمربع زیرسازی و روکش آسفالت، ۱۲۰۰ متر پیاده‌روسازی با ساخت مسیر عبور روشندلان، نصب ۲۰ پایه ترافیکی و 2 سرعت‌گیر در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

قائلی با اشاره به  طراحی و ساخت باغ گل رز به همکاری سازمان‌های زیباسازی و پارک‌ها و فضای سبز بر وجود نگاه همه جانبه شهرداری به فعالیت های اجرا شده در ناژوان تاکید و ادامه داد: اجرای پروژه‌ها با رویکردهای عمرانی، محیط زیستی، خدمات شهری، فرهنگی، اجتماعی، تفریحی خانواده محور در دستور کار قرار دارد.

وی اجرایی پروژه های دانش بیان وهوشمند در ناژوان را ناشی از نگاه به آینده این مجموعه عنوان کرد.

تصفیه آب برکه پرندگان با دانش روز دنیا

سیدمهدی حسینی، مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان در آئین آغاز احداث فیلتراسیون و تصفیه خانه آب برکه باغ پرندگان گفت: این پروژه ذیل قرارگاه آب مبنی بر جمع‌آوری آب‌های نامتعارف تعریف و اجرایی شده است. حسینی با بیان اینکه تاکنون در دوره های 15 روزه مجبور به تخلیه آب برکه هستیم که به دلیل وجود نیترات فراوان آب برکه غیرقابل استفاده بود.

وی ادامه داد: با آغاز احداث فیلتراسیون و تصفیه خانه، آب برکه تصفیه و برای آبیاری فضای سبز باغ پرندگان قابل استفاده خواهد بود.

انتهای پیام/

دسته بندی: شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید